Powered By Blogger

петък, 23 март 2018 г.

Слънчев ден...




Слънчев ден…

Вали във мене звездна светлина,
небесното ми шепне и ме скита,
в магична споделена тишина,
душата ми към бъдното отлита.

И виждам влакове като стрела
гори безкрайни, пясъци, кристали,
обгръща ме нетленна синева,
полетата зелени са заспали.

Ята от птици с вятъра кръжат,
флиртуват с дъждовете неуморни,
очите им разлистени блестят,
мечтите им са цветно животворни.

Привличат ме планински езера
и океани шепнещо омайни,
накрая преминавам през степта,
попила от безбройните и тайни.

Достигам до безименна скала,
там някога крилете си оставих,
проблясва вътре в мене вечността,
от своите тегоби се избавих.

Една любов остава вътре в мен,
прегърнала душата ми калена
и властва вече само слънчев ден
във приказна реалност сътворена.

23.03.2018г.
Елица


*****

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар