Powered By Blogger

четвъртък, 8 март 2018 г.

Към пролетта...




Към пролетта…

Обичана вървя към пролетта,
следите ми в небесното се скитат,
на сън със теб разлистена летя,
магически ехтежи ме оплитат.
Със птиците съм птица и горя
по твоята жадувана безкрайност,
вълшебни думи тихо ти мълвя,
а после се стопявам във омайност.
Остава вечност нашата любов
един невидим, ала траен пламък,
под нейния сакрален благослов,
ще ни пресрещне сетния ни залък.
Танцуваш с мен сред облаци и прах,
споделяш ми неистови копнежи,
изчезва надалече твоя страх,
заменят го красивите стремежи.
Ще бъда твоя вятърна мечта,
щастливата ти песен сред всемира,
а ти ще ми помагаш да блестя,
докато бавно времето пулсира.
Накрая ще изпишем Светлина
в невидимия спектър на дъгата
а после ще потънем в тишина
преборили в дълбокото тъгата.

08.03.2018г.
Елица




Няма коментари:

Публикуване на коментар