Powered By Blogger

сряда, 7 март 2018 г.

Без остатък...




Без остатък…

Кръжа над моя бряг на светлината,
разперила забравени крила,
попивам от звука на тишината
във звездна споделена самота.
И ти са там. Бездумен ме оплиташ
във влюбените нишки на духа
и името ми до насита сричаш,
потъпквайки в дълбокото страха.
Преследваш мойта ветровита цялост,
завързваш ме със атомно въже
към своята магическа избраност,
заключена във двете ми ръце.
Притихвам в теб и нежна се разливам,
по всички нишки здрави на кръвта,
а после по следите ти се скитам,
открила с теб какво е любовта.
И пак ми пееш песни за безкрая
на общата ни източна душа,
преливаме се в приказна омая
с последните ехтежи на съня.
Оставам в теб – невидима монета
във джоба ти стаена за късмет.
Оставаш в мен – трасираща комета
разпръснала мечтите  ни навред.
Безсмъртен е невидимия пламък
във синьото пулсиращо небе
и двама ни ще сбъдне без остатък
в едно красиво огнено сърце.

07.03.2018г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар