Powered By Blogger

вторник, 27 март 2018 г.

Реален Vs Енигматично...





Реален...

Боли от някаква полуреалност,
боли от някакъв копнеж,
затваряме се във сакралност,
прегърнали един стремеж.
Боля те тихичко отвътре,
болиш ме в дните и в нощта,
предречено е нашто утре
на изток в родните поля.
Ще бъдеш вятър, стих и облак,
ще бъда кротка светлина,
преглътнал сетния си залък,
ще ме стопиш сред тишина.
Две птици ний ще сме в простора,
монети две на вечността,
надеждата на много хора,
че е решима тленността.
Когато в тебе аз изгрея,
когато в мен се въплатиш,
свободна аз ще се зарея
а ти реален  ще блестиш.

27.03.2018г.
Елица

**********************************
Енигматично...

Безмислена е тази смърт.
Една енигма е живота,
във този земен водовърт,
ний търсим пламенно кивота.

Гори във мен един въпрос -
къде ще трябва да се дявам,
а отговорът много прост,
ми казва как да оцелявам.

На теб ти давам светлина,
да те предпазва от тъмата,
а после с ангелски крила
се стрелвам бяла в тишината,

защото там – накрай света
е скрито нашето прозрение,
че дадените сетива
са просто начин за спасение

на всички атомни мечти
измислени от ветровете,
а в тях сме просто аз и ти –
творения на боговете.

27.03.2018г.
Елица



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар