Powered By Blogger

четвъртък, 3 май 2018 г.

Лъчисти...


„- Ти романтичка ли си?
-        Мисля, че да. В някой друг живот съм била и войник!“





Лъчисти…

Пресрещнах те със своята душа,
отворила прозореца през пролет
и вече куп години аз блестя,
в невидим и безкраен полет,
във общото усмихнато небе,
следите ни в което се изгубват,
след моите и твоите криле,
където мислите ми пак се влюбват,
във твоята космична честота,
измислена да пази мойта нежност,
да ми прощава даже да сгреша,
в надземната завихрена безбрежност.
Обичам да те имам във съня,
по облаците боса с теб да скитам,
а с утрото безмълвна да топя,
копнежа ти, във който се оплитам.
Заклевам те със хиляди слънца,
да пазиш все със мене светлината,
а нашите пулсиращи сърца,
камбанно да шептят във тишината.
Ний двама все сме път и свобода,
надеждата от минало изгряла,
във джобовете скрита синева,
една мечта във бури оцеляла.
Ще ме достигне твоята ръка,
когато хоризонтът се избистри
и заедно ще тръгнем по света,
досбъдвайки мечтите си лъчисти.

03.05.2018г.
Елица



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар