Powered By Blogger

сряда, 30 май 2018 г.

Eдна любов...




Любовта не е сделка. Любовта е отдаване.
Даваш всичко, без да мислиш какво ще получиш в замяна...

Захир, ФБ


Една любов…

Замислена се вглеждам в календара,
редят се дни във моя кръговрат,
във малката ми и уютна стая,
пак мислите ме стягат във захват.

Раздират ме мъчителни въпроси,
но вътре в мен е светло, не боли,
една надежда времето ми носи,
че ще се сбъднат моите мечти.

А те са леки, цветни, ветровити,
прииждат на талази и горят,
от моите копнежи са съшити,
в кръвта ми като клетва те блестят.

Ще оцелее моята душевност,
ще си остана бяла и добра,
във мигове на скрита съкровенност,
със тебе ще летя сред синева.

И знам ще стигнем общото начало,
във звездното космическо поле,
една любов в безвремието спряла,
ще пренапишат нашите ръце.

30.05.2018г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар