Powered By Blogger

вторник, 29 май 2018 г.

Май...




Май…

През май е тихо-вятърно във мен,
в дърветата заслушана се скитам,
от твоята усмивка озарен,
деня си с пълнолуния преплитам.

А пътищата теглят и болят,
но вътре в мен е слънчево, спокойно,
копнежите неистово горят
небето ме сподиря животворно.

Рисувам те по белия си лист,
на сън шептя вълшебни заклинания,
а твоя образ звезден и лъчист,
далеч прогонва моите терзания.

Избирам щастието точно тук и днес,
живея го пресътворена в птица,
и все очаквам някаква си вест,
от синята космическа зеница.

Мечтите ми досбъднати шептят,
намигат ми наблизо след завоя,
със мислите ми огнени летят
и вечно ми повтарят „Само твоя“.

Така е винаги през пролетта –
докрайно се прибирам вътре в мене
защото зная – имам любовта
и скритото във костите ми време.

29.05.2018г.
Елица




Няма коментари:

Публикуване на коментар