Powered By Blogger

понеделник, 7 май 2018 г.

When I Look At You....




Music waterfalls....



* * * * *

Песен днес ще ти изпея....
За любов и за разлъка....
За това аз как живея....
И каква е мойта мъка....
Обич имах лекокрила....
Силна бе като земята....
В шепите си радост скрила....
Весела като тревата....
После Той дойде с дъгата....
И прошепна нежни думи....
С  дъх разпръсна тишината....
Близост пламна помежду ни....
Аз сърцето си му дадох....
Той ме претвори във птица....
Ала после в синевата....
Се стопи като звездица....
И сега се лутам няма....
Като призрачна невеста....
Сянката му где се дяна....
Ден след ден съм по-злочеста....
Вярвам че сърцето с песен....
От тъгата си лекувам....
И ще дойде ден чудесен....
Волна пак аз да лудувам....
А магията съдбовна....
В сънищата ще заключа....
И на свързаност духовна....
Тайната у мен ще случа....

2012
Eлица




*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар