Powered By Blogger

неделя, 6 януари 2019 г.

Равносметка 2018-та...






Преди 10 години съм писала отговори на тези въпроси. Просто се върнах към един стар пост в блог-а ми в блог.бг и ми хрумна тази година пак да отговоря. Мисля, че се получи интересно. Който желае може да попълни въпросника за себе си. Ето моя анализ на отминалата 2018-та:

1.Какво направихте през 2018-та, което не сте правили никога преди? – Отидох на екскурзия със семейството ми в чужда държава с автомобила ни. Умрях си от притеснения, още повече че пристигайки в местоназначението първата вечер се оказа, че нямаме квартира и се наложи да търсим хотел на момента. Оправихме се, но ситуацията доста ме напрегна. Бях последователна в писането на едни писма в началото на всяка нова седмица. :)

2. Спазихте ли своите минало-новогодишни обещания? Обещахте ли си нещо за тази година? – Не помня какво съм обещала през 2017г. Обещах си през 2019та да бъда по-спокойна, все така целеустремена и дисциплинирана в работата ми, обещах си пак да съм твърда и последователна в писането на писма и изпращането на любов по вятъра.

3. На някой ваш близък да му се е родило дете? – Да, на първия братовчед на съпруга ми му се роди дъщеричка. Ще и бъда кръстница.

4. Има ли ваш близък, който е починал през годината? – Да... :( Любимата ми баба, която ме отгледа с много любов! Ще ми липсва безкрайно много....

5. Кои държави посетихте? Кои интересни места? – Ходих в Италия – във Верона, Сирмиони, езерото Гарда и Бусоленго, също и във Венеция, след това ходих в Румъния в Брашов, в замъка на Дракула в Трансилвания, в замъка Пелеш, една нощ нощувахме в Бущени до Синая над което селище се издигат едни внушителни скали. В България ходихме на екскурзия до Враца, посетихме Белоградчик, също и Вършец и Берковица.

6. Какво ви се иска да имате през 2019-та, което нямахте през 2018-ма? – Късмет в някой нов конкурс, който да ми донесе промяна на работното място!

7. Какви дати от 2018-та ще останат „гравирани” в паметта ви и защо? – Не помня датата, но помня момента в края на април, когато със съпруга ми си купихме мотоциклет. Той сбъдна своя младежка мечта, а аз бях щастлива за това, че той е щастлив. Помня и рождения си ден на работното място. Колегите ми ми бяха направили изненада – подариха ми корона и ме провъзгласиха за Кралица! Беше мило и стоплящо. В началото на ноември посетихме със съпруга ми Парламента. Баща ми, който работи в момента там ни разведе и показа парламентарните интересности. Снимахме се на трибуната, от която говорят народните представители. Беше вълнуващо. 

8.Кое беше най-голямото ви постижение през 2018-та? – В отчетния доклад на горната инстанция за 2017та година беше отразено, че моя състав няма нито едно забавено наказателно дело. Това ме направи щастлива.Постарах се и през 2018та година статистиката да е същата. Работих неуморно.

9. Кой беше най-големият ви провал? – Ами не знам – май нямах такъв.

10. Страдахте ли от някаква болест или нараняване? – Да, за съжаление... Получих шипове в гръбначния стълб. В началото на 2018та година преживях две много тежки кризи. Оправих се с интензивни масажи и физиотерапия. Оттогава всяка седмица посещавам масажно студия в петък вечер и ми правят масаж на гърба. За сега се чувствам добре. Дано не ме спохождат тези болежки, защото са изключително неприятни.

11. Кое беше най-хубавото нещо, което си купихте? – Мотоциклета – BMW R 1100 GS
12. Къде отидоха най-много от парите ви? – За покупки за децата и за книги.

13. За какво се ентусиазирахте/развълнувахте най-силно? – Рок концерта Варна Мега Рок, на който ходихме през Август 2018та., също и екскурзията с колегите ми в Родопите – Лещен, Ковачевица, Банско, приказното еко селище Омая.

14. Коя песен винаги ще ви напомня за 2018-та? – „Милые зеленые глаза” в изпълнение на Ратмир Александров. Нея я слушам още от края на 2017-та в интерес на истината., но също и една песен на Сектор Газа –„ Твой звонок”, заради един звън на 08.03.2018г.

15. В сравнение с предишната година (2007-ма), през тази вие сте:
- По-възрастен или по-мъдър? – По-мъдра! С всяка следваща година надграждам. Пак ме водят емоциите, но се стремя да бъда по-самоконтролирана и все така смела.

- По-слаб или по-дебел? – Хахаха  - По-слаба. Подложих се на хранителния режим на Атанас Узунов. Бях станала над 80кг. И това много ми дотежа. За 6 месеца свалих над 10 килограма. Сега съм много по-добре. Боря се да сваля лека полека още толкова, но отдавна стоя в плато. По Нова година прегреших доста и сега ме чакат уморителни дълги фастове за прочистване на организма. 

- По-богат или по-беден? – Духовно по-богата, определено – срещнах нови интересни хора, които ми дадоха много. Финансово – стабилността не се е променила в сравнение с 2017ма.

16. Какво ви се иска да бяхте правили повече? – Да правя физически упражнения. През новата година ще се опитам сериозно да се занимая с йога, а когато се стопли пак ще яхна велосипеда.

17. Какво ви се иска да бяхте правили по-малко? – Да мисля за хора, които са ми навредели в живота. Да се дразня на себични и самовлюбени хора.

18. Как прекарахте Коледа? – На Бъдни вечер с родителите на съпруга ми и семейството на брат му, на самата Коледа вкъщи с моите момчета.

19. Влюбихте ли се през 2018-ма? – Продължих да съм си влюбена....

20. Обичате ли/харесвате ли някого, когото не обичахте/харесвахте миналата година по това време? – Когато не харесвам/обичам някого то е резултат на изградено мнение, а не моментна преценка. Враговете си останаха врагове, приятелите си останаха приятели. Една колежка ме издразни с поведението си в края на годината и се дистанцирах от нея.

21. Има ли човек, когото не харесвате/не обичате сега, за разлика от по същото време миналата година? – Да, една колежка.

22. Коя беше любимата ви телевизионна програма? – „Война на тронове”и филмите за „Тор” и „Отмъстителите”.

23. Коя беше най-хубавата книга, която прочетохте? – „Пътят на работника на светлината” на Дорийн Върчу

24. Кое беше най-голямото ви музикално откритие? – Май няма такова. Слушам старите музики.
25. Кой беше любимият ви филм? – Нямах любим филм. Глдах доста пъти „Бутка за целувки” много добре ме разтоварва.

26. Какво искахте и получихте? – Възможност да пътувам до интересни места. 
 
27. Какво искахте и не получихте? – Нямаше такова нещо.


28. Какво правихте на рождения си ден и на колко години сте сега? – На рожденния си ден празнувах с приятели вкъщи. В момента съм на 41, но точно след един месец ме чакат 42.....

29. Какво е това нещо, което ако го бяхте имали, щеше да направи годината ви много по-удовлетворяваща? – Няма такова, имах всичко,което ми се искаше да имам, дори моментните загуби и разочарования не са ме накарали да се отчаям и да се чувствам неудовлетворена.

30. Какво ви помогна да запазите „разсъдъка си”? – Доброто ми сърце и мисълта за децата ми, за любимите ми хора, стиховете, които непрекъснато пиша, добрите ми приятели, които бяха до мен в тежките и радостни моменти.....

31. Коя публична/известна фигура, беше важна за вас? – Баща ми все така.

32. Кое политическо събитие ви развълнува най-много? – Никое. Мразя политика.

33. Кой ви липсваше? – Както всяка година майка ми, а сега вече и баба ми.

34. Кой беше най-добрият/интересният човек, когото срещнахте? – Приятелката ми Деси, с която се запознахме във фейсбук в началото на 2018та и макар, че още не сме се виждали на живо, бавно и постепенно тя се превърна в един от най-добрите ми приятели. Изключително мила, интелигентна, умна, емпатична, съпричастна, нежна и добричка. Дай Боже живота да ме среща с повече хора, като нея! 

35. Споделете един „урок за живота”, който научихте през изминалата година – Когато Любовта те води, всичко се нарежда от самосебе си, чувстваш се спокоен, удовлетворен и окрилен. Истински важен и ценен!

Ели
06.01.2019г.



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар