Powered By Blogger

вторник, 15 януари 2019 г.

Който добър е – не умира….




Който добър е – не умира….

Звънят камбанки в синева,
небето тихо се отваря
и в тази зимна тишина,
една надежда ме прогаря.

Потъвам на дълбоко в мен,
гласът ми нежно пак вибрира,
а пулсът ми е учестен,
аз път към себе си намирам.

И ставам снежна светлина,
по дланите ми капе вечност,
безкрайни звездни правила,
попиват в моята безбрежност.

Усещам вяра и копнеж,
любов безмерна и щастлива
и вятърен нескрит стремеж
към твоята душа красива.

Проблясват мигове едва,
нощта с усмивка ни завива,
затопляш мойте стъпала,
дъхът прозрачен в мен се скрива.

И става чудо – пак летя,
свободна в облаци се рея,
магия знам ще сътворя,
безсмъртна вечно ще живея.

А времето ще се стопи,
ще стане точка във Всемира,
накрая Бог ще разреши –
който добър е – не умира.

15.01.2019г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар