Powered By Blogger

неделя, 6 януари 2019 г.

Скитница...





Скитница...

Потъват дните в тишина,
бездумна скитам и копнея,
прегръщам мойта самота,
прибрана в себе си живея.

Очите ми все търсят бряг
и твоите следи в простора,
но ме обгръща необят,
тълпи от непознати хора.

Дали се чувстваш ти добре,
дали е мир в душата свидна,
въпроси в синьото небе,
изпращам с вяра аз завидна.

И вятърът отронва стон,
любов от тебе ми донася
и знам ти дишаш във синхрон,
раздялата не ти понася,

но в битка тежка сме сега,
подписали сме, ще се справим,
чрез нас ще се спаси света,
магия ние ще направим.

Така че, вярвай и върви
по пътя стръмен на мечтите,
към мен напредвай и мълчи,
закрилници са ни звездите.

Ще преоткриеш моя свят,
душата ми безкрайно нежна
и в моя светъл кръговрат,
утехата ти ще е вечна.

06.01.2019г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар