Powered By Blogger

четвъртък, 1 септември 2016 г.

Понякога...



Мечтите не са подвластни на земното притегляне.

Ремарк



снимка и цитат
Неизпратени писма до Теб във ФБ





Понякога…

понякога вървя към теб
сред тиха синева с надежда
от слънцето света ми озарен
към миналото нежно ме повежда
не мисля много скачам пак от раз
крилете си невидими разпервам
със вярата във себе си във нас
към най-високото се стрелвам
а друг път съм притихнала река
очите ми зеленото попиват
и боса крача в сноп от светлина
мечтите във сърцето ми се скриват
прости ми ала друга съм сега
по-силна вечна вятърно свободна
със моята изстрадала душа
ще сбъдна аз магия добротворна
ний пак ще бъдем птици и небе
една посока със любов избрана
към бъдното съдбата ми пое
затваряйки невидимата рана

01.09.2016г.
Елица



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар