Powered By Blogger

сряда, 21 септември 2016 г.

Аз все така съм меч от светлина…




Аз все така съм меч от светлина…

мълчим за кой ли път
и тихичко потрепва мрака
базкрайни мисли вятърът зовът
една надежда в утрото ни чака

разпръсвам се на капчици в дъжда
а ти се сливаш със тревите боси
в душата ти замислена кръжа
а в мен се удрят твоите въпроси

отдавна свикнах с твоето далеч
самички сме във земната окръжност
но бие в нас вълшебния стремеж
да преоткрием звездната си същност

обичала съм някога в преди
но днес е спомен общата жарава
и само бели огнени следи
припомнят че без теб съм оцеляла

не те виня отдавна ти простих
свободен си да бъдеш с нея
но нишката ни обща съхраних
за бъдещето вятърна копнея

аз все така съм меч от светлина
пазител-войн на влюбени вселени
а ти оставаш моята съдба
разказана в магически поеми

21.09.2016г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар