Powered By Blogger

сряда, 7 септември 2016 г.

Мечтите…



Мечтите…

мечтите ми се скитат във простора
тихичко със птиците летят
бързат със усмихнатите хора
в звездна светлина блестят
аз със тях пътувам на далече
като огнен силует шептя
времето на чакане обрече
моята изстрадала душа
приказката още се развива
и далеч е моята скала
вътрешно усещам се щастлива
зад една заключена врата
нова обич силна и звънлива
пази ме на яве и в съня
във една история красива
пак вълшебна аз трептя
преболяват старите ми рани
силата ми пак е свобода
мислите от ветровете сбрани
се превръщат трепетно в река
пази ме полето многоцветно
облаци рисуват ми дъга
а тревите греят безответно
по своите зелени правила
вярвам в равновесното начало
в босите ми танци под дъжда
сърцето ми във бури оцеляло
в своите ръце държа
дни ще минат също и години
във живота ни като море
стъпките ни времето попили
ще се слеят в общото небе

07.09.2016г.
Елица



2 коментара:

  1. Водопад от думи!.. Дан

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, понякога става наводнение (намийг)!
      Мисля, че от това стихо лъха вяра и оптимизъм,
      а точно от това имаме нужда в настоящите времена!
      Благодаря ти, че намина Дан и ме прочете!
      Хубав неделен ден! :)

      Ели

      Изтриване