Powered By Blogger

сряда, 14 септември 2016 г.

Красиви са душите ни раними…




Красиви са душите ни раними…

текат минути дни години
променяме се времето лети
а облаци мечтите ни спасили
запазват с вяра нашите следи
търпението носим в шепи
към дребните измислени неща
доверие не даваме на всеки
копнеейки небесна синева
надеждата е нашето начало
а любовта е тихия безкрай
на рамото ни слънцето поспряло
разказва за изгубения Рай
събираме във кошницата грешки
а после ги подреждаме във стих
във профила ни вятърно лудешки
се скита огъня ни неделим
пространството ни прави смели
в приятелството срещаме дъги
вълшебни сме сред бури оцелели
и водим битки с тежките тъми
красиви са душите ни раними
в тях скътали сме спомени тъга
във техните лъчи любими
е съхранен ключа за Вечността

14.09.2016г.
Елица

NOTE: Стихото е провокирано от една публикация на Дан Исто (Поетични думи) във Фейсбук. Преди дни с публикацията ми за Мерил Стрийп при него се е родило едно стихотворение, а днес това пък се роди в отговор на неговите поетични размисли. Имаме неистова потребност от радост в дните. Лично мен ми действа позитивно и разтоварващо обмяната на мисли с приятели в стихотворна форма и как се провокираме едни-други да пишем още и още. Днес ми беше тежък ден. Произнесох тежка присъда. Не ми се беше случвало скоро. След малко ме чака второ произнасяне. Радвам се, обаче, че в пролуката между двете натоварени дейности успях да се разтоваря изписвайки горните думи – днешното послание на Вселената.

Ели


Няма коментари:

Публикуване на коментар