Powered By Blogger

понеделник, 12 септември 2016 г.

И мечтите в сбъднатост ушити…



снимка
Неизпратени писма до теб във ФБ



И мечтите в сбъднатост ушити…

крия пак във джоба си слънцата
по алеите въздушна бягам
пръсвам се на точки в синевата
и косите си с небе пристягам

моята усмивка е дъгата
а следите ми кристално боси
губят се на изток във полята
сред безброй начупени въпроси

силна съм във своята безкрайност
вятърът е моята ранимост
зная да обичам с всеотдайност
и с пламтяща огнена стихийност

времето е вечната ми стража
тъй ще е до спирката последна
там където долу на паважа
е изписано с боя „Нетленна“

днес съм тук а утре съм далече
мъничка частица сред вселени
любовта на чакане обрече
мислите ми в земното поспрели

вярвай в мен и в моята вълшебност
в стиховете с истина пропити
чака ни магическата вечност
и мечтите в сбъднатост ушити

12.09.2016г.
Елица


2 коментара:

  1. Радвам се,че те намерих тук.С удоволствие ще наминавам :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Идвай! Ще се радвам! Аз съм си тук - летя си свободна и необезпокоявана от никого в моето си космическо пространство! До скоро, Краско! :)

      Изтриване