Powered By Blogger

вторник, 13 септември 2016 г.

Просто…Бъдеще…



Просто…Бъдеще…

над покривите вятърна се губя
примамва ме в простора свобода
надеждата в сърцето ми лудува
блести със въздесъща светлина
една усмивка търся във небето
изпратена от твоята душа
познава я неистово сърцето
сред древните вселенски правила
отново съм висока и различна
небесен ангел с огнени крила
на мене никой никой не прилича
по цялата изстрадала земя
по облаците боса тичам
с косите си завързвам ветрове
неистово до смърт обичам
и пазя в мен вълшебни брегове
от миналото нося сила
от бъдещето звук и синева
живея в настоящето щастлива
като вълшебна птица пазеща света
върви след мен в избраната посока
крачи със вяра в нощи и във дни
ще стигнем до река дълбока
която пази нашите следи
а там ни чака вечна младост
вълшебен спомен къща и мечти
живота ни изпълнен с радост
магически отново ще трепти

13.09.2016г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар