Powered By Blogger

понеделник, 12 септември 2016 г.

На приказката в края...



На приказката в края…

От моя свят ти пращам синева
и тихата беззвучност на дърветата
една усмихната и чакана дъга
трептящите ми стъпки сред полетата.

Орисвам те да бъдеш само мой
вълшебна песен птица и доверие
една надежда в десния завой
на лявото ти тупкащо предверие.

Далечна съм, но винаги във теб
гласа ми бие с ритъм на камбана
и някак си в изгряващия ден
аз зная че от тебе съм разбрана.

В съня ти идвам с шепот на море
подобно бриз докосвам твойте длани
в очите ти едно небе
събира мойте думи обуздани.

Пазители сме Бог определи
душите ни да бъдат равновесни
в дъжда усещаш моите сълзи
пресрещам те във изгреви отвесни.

На приказката в края любовта
намира свойта огнена пътека
завръща се вълшебна вечността
пречистила съдбата ни нелека.

12.09.2016г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар