Powered By Blogger

сряда, 15 март 2017 г.

Събудена през времето шептя…





Събудена през времето шептя…

отеква в мен кристален звук
далечна битка в звездната тепсия
на земни правила напук
аз свойта сила атомна не крия

презирам я – тя гнила е душа
смъртта докара в нашите покои
събудена през времето шептя
привличайки във армията свои

признавам ти – не мога да простя
тъгата ми се стича на талази
и пак опитвам волна да летя
а майка ми в небесното ме пази

лъжата И начупи любовта
изпрати ни в различни коловози
във сънищата виждам как крещя
по дирите ти скрити във въпроси

аз меча си извадих и вървя
напредвам бавно в своята реалност
за сбъдване молитва си мълвя
и вярвам във доброто с всеотдайност

възмездие ще има знай това
кръвта вълшебна ще е заплатена
отново във безкрайна синева
душата ми ще грее окрилена

а тя ще бъде просто шепа прах
на полюса за вечност окована
ще съществува кротко и във страх
осъдена да бъде неизбрана

15.03.2017г.
Елица

послепис:
И в тоз живот опита да вреди
усмивката ми вятърна начупи
донесе ми безброй беди
и искаше докрай да ме погуби.

Но силна обич срещнах този път
не се отказа и докрай се бори
прегърна ме и някак си напук
кроежите и злостни Той събори.

Тя смята – няма да се разбере
ала греши – написано е всичко
ще дойде ден под синьото небе
за прошка да се моли ничком.

15.03.2017г.
Елица

пп : Как се преборва човек с тегобите? Как се лекуват раните...? Как се прощават непростимите неща? Как се забравя? И как се продължава напред с вяра в доброто? В моя случай само и единствено Голямата Любов с човека до мен ме спаси!

Няма коментари:

Публикуване на коментар