Powered By Blogger

петък, 17 март 2017 г.

Романтично-лежерно...





Във себе си…

във себе си съм полет и земя
вълшебна птица – дар за световете
във дните си разлистена горя
сподирят ме в безкрая ветровете

безвремието крия във ръка
споделям го усмихната с надежда
а тихата отколешна тъга
към бъдното със трепет ме отвежда

посока ми е само обичта
и звездната пътека на мечтите
ще си отида някога с дъжда
следите си оставила в тревите

17.03.2017г.
Елица




Пазители…

измислил ме е Бог с крила
летящ пазител страж във световете
с небесна сила кротко да блестя
в душата си събрала ветровете

а Той е птица с орлови пера
далечен странник скитащ безутешно
във неговата сила се топя
обичам го безвременно и нежно

от милион години сме така
във равновесни звездни коловози
докосваме се само във съня
а чувствата ни нямат аналози

ще се досбъднат нашите мечти
във приказка отново ще живеем
а общия ни пламък ще гори
когато тихо във едно се слеем

17.03.2017г.
Елица




А най-накрая…

незнам за теб но в мене не боли
спокойна съм и спазвам правилата
невидимия пламък в нас гори
и прави по-красива тишината

прегръщам те усмихната в съня
а в утрото със него съм щастлива
по своя път уверена вървя
една река вълшебна и звънлива

ще пренапиша нашата съдба
за вечност ще погубя страховете
а най-накрая с огнени крила
ще отлетя далеч със ветровете

17.03.2017г.
Елица


Послепис: Днес беше чудесен ден! На работа с колегите си създадохме прекрасно настроение. Снимахме усмихнатите си лица в този слънчев предпролетен ден – последния петък преди Първа пролет и казахме дружно Чао на кака Зима, решени скоро да обуем токчетата и да сложим усмихнатите рокли на цветя! Настроението си споделихме във специален пост във Фейсбук! Днес нещо музата беше много активна. Родиха се цели три стихотворения! :)) Реших да сложа за съпорт на думите моята усмивка. Надявам се така усещането при четенето да бъде по-пълноценно! Прегръдки и много позитивна енергия от мен за всеки, който ще намине днес във Вятърното и ще поскита сред моите мисли! <3

Ели





Обедната ни раздумка с Пламен и Елена :))


*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар