Powered By Blogger

понеделник, 6 март 2017 г.

На тебе само аз принадлежа…




На тебе само аз принадлежа…

на тебе само аз принадлежа
на твойта странна и магична същност
във сънищата още те тъжа
а в дните крача с пламенната мъдрост

натрупана през милион лета
в които съм била далечна
и в тихата прозрачна синева
съм съхранила любовта ни вечна

земята пази моите следи
към твоята душа в безкрая
една надежда трепетна шепти
че е възможно да се върнем в Рая

и дълъг ще е общия ни път
в космическата огнена реалност
звездите нощем тихо ни зовът
към старата усмихната сакралност

във нея ще се слеем във едно
два пламъка на трепетна жарава
а моето разлистено стъбло
в прегръдката ти пак ще се стопява

ще оцелее споменът за нас
ще го запазят вечен ветровете
а времето със свойта нежна власт
ще претвори в щастливост страховете

06.03.2017г.
Елица




*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар