Powered By Blogger

понеделник, 1 октомври 2018 г.

Отвъд, в незримото…






Отвъд, в незримото…

Отвъд, в незримото докосвам с пръсти,
един сценарий в профил и в анфас,
а мислите ми вятърни и дръзки,
попиват на дълбоко вътре в нас.

Завихря се позната вечност,
отново съм висока и горя,
обгръщаш ме с нескритата си нежност,
във твойте кости времето топя.

Задаваш ми безброй въпроси,
преследваш ме наяве и в съня,
една надежда времето ни носи,
че пак свободна с тебе ще летя.

Говорим си невидимо със песни,
превръщаме стремежите в лъчи,
животът ни със много неизвестни,
за бъдещето вечно ни мълчи,

но носим в себе си огромна вяра,
вървим по пътя трудно справедлив,
една мечта разлистена и бяла,
е спомен във света ни причудлив.

И знам, че ни очаква само радост
и обич споделена сред звезди,
до извора за вечна младост
съдбата ни в едно ще затупти.

01.10.2018г.
Елица


*****

NOTE: Честит Ден на поезията и музиката на всички приятели творци! Бъдете здрави и все така вдъхновени, мили съмишленици по перо! Вярвам, че думите ни и песните, които пеем или просто слушаме, ни правят по-добри хора, а света като цяло едно още по-прекрасно място за съществуване! Хубав празник!:)

Eли

Няма коментари:

Публикуване на коментар