Powered By Blogger

петък, 19 октомври 2018 г.

Отплата...







Отплата…
(Виждам те)

Виждам те – потрепваш нямо в мен
и мислите си във кръвта ми вливаш,
посипват ни звездите със сатен
във тяхната усмивка пак ме скриваш.

Пронизва вятъра със сляп кинжал
огромната ми вяра в правилата,
на кръстопът аз виждам се е спрял,
дъхът ми обграден от синевата.

Прегръщаш ме и всичко е наред,
единното ни цяло се открива,
безсмъртният ни атомен дует
в пространството космическо попива.

И ставам песен в твойта тишина,
разгърнат хоризонт на светлината,
след нас нашепва лекичко дъжда,
в невидима за другите отплата.

19.10.2018г.
Елица




*****

NOTE: Днес блога ми показа една публикация от 23.12.2015г. Припомних си я и пак се размислих над фразата Виждам те, а и музиката на Емили Хейстингс е много въздействаща… Хубаво е така човек да се чете назад и да установява, че някои неща и след три години са си останали непроменени… И вероятно така ще е и след 30 и 300 години… Просто въпрос на натура, светоусещане, отношение към другите и към себе си. Обичам последователните мисли и действия и трудните пътища които ни помагат да пораснем до личностите, които е предопределено да бъдем!

Ели


Няма коментари:

Публикуване на коментар