Powered By Blogger

неделя, 15 януари 2017 г.

Една душа във двете ми ръце...




"Ако обичаш някого, кажи му го още сега – на глас.
Иначе моментът просто отминава."

Джулия Робъртс





Една душа във двете ми ръце...

Обичам те от милион години
Във мислите си все към теб вървях
Били сме някога магически щастливи
В далечен свят от слънцето огрят

Летели сме свободни в необята
Досбъдвали сме пламенни мечти
Била съм аз висока и крилата
Единствена във твоите очи

Но после разделени продължихме
Безкрайния си път сред синева
Във не един живот се преродихме
Изписвайки вълшебната съдба

Текат финални вятърни акорди
Завръщането бие вътре в нас
А стъпките ни плахи ала горди
Са в унисон с космическия глас

По-силна обич срещнах на Земята
Сега изцяло съм във нейна власт
Събуди се във мене светлината
Пак  шепна със очакване и страст

На теб ти пожелавам вечност
Оставаш част от моето сърце
Нестихваща изпълваща безбрежност
Една душа във двете ми ръце

15.01.2017г.
Елица




*****



Няма коментари:

Публикуване на коментар