Powered By Blogger

сряда, 25 януари 2017 г.

Едно обичане...








Едно обичане…

едно обичане във мен трепти
през зимата във бяло оцветено
в дълбоки снегове блести
от приказка вълшебна сътворено

досбъдва ме със първата зора
и всеки ден ме сътворява в птица
помага ми свободна да летя
да грея във небесната зеница

създава в мен магично радостта
попива във мечтите дългокоси
мерител тих е то за вечността
рисувам в него мислите си боси

и ти си в него – светъл и шептящ
една далечна тайна във сърцето
изписан знак от древното горящ
и вятърът търкулнат над морето

това обичане ще ме спаси
във бъдните неистови години
то старият завет ще възкреси
копнежите от минало щастливи

ала сега в зелена тишина
потъва мойта звездна същност
прегръщам с нежност любовта
в една усмихната окръжност

25.01.2017г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар