Powered By Blogger

понеделник, 23 януари 2017 г.

Една изстрадала душа...





Една изстрадала душа…
(Липсваш ми)

потрепва тялото ми във нощта
и чудна песен тихо пее
една вълшебна светлина
струи от него и се смее

лежиш от мен така далеч
с ръцете си обгръщаш друга
но в теб ехти един звънец
живееш в някаква заблуда

спомни си мойта топлина
очите ми зелено нежни
звука на нашта тишина
и мислите ни безметежни

безброй целувки до скала
и роклята ми с дъх на пролет
копнежа див за свобода
и всеки слънчев звезден полет

преплетените ни души
танцуващи по бреговете
и вечен огън от лъчи
запалени от ветровете

пристъпвам боса в пепелта
и все те чакам да се върнеш
една изстрадала душа
отново с обич да прегърнеш…

23.01.2017г.
Елица

NOTE: Има мигове, в които странно обяснимаta липса ме схваща за гърлото. И ме изпълва празнота. Хващам се за топлината струяща от подсъзнанието ми и просто балансирам докато мига достигне своята кулминация и после тихо отшуми… След това усещането отминава и отново ме обгръща реалността. Прониква в костите ми и успокоява сърдечния ритъм. И така до следващия път. А сега има и една продължаваща болка в гърдите. Още от катастрофата. Препускам в дните без да се замислям над нея. А може би трябва... Защото ме боли. Песничката на Адел днес ми дойде много на място. А стихчето се подреди някъде от дълбините, изписах го и … излетя във високото. Сега пак мога да се съсредоточа над решенията. Всъщност аз съм щастлива в реалността. Имам всичко. Но нещо отчаяно тегли към онова бавно разкриващо се минало... И май така ще е до сетнина...А за да има спокойствие, думите просто трябва да бъдат изписвани...

Ели



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар