Powered By Blogger

петък, 6 януари 2017 г.

Бягства...



снимка
Щастливите жени във ФБ




Бягства…

аз вечно бягам тихичко от теб
но после в нощите бездумна се завръщам
и все очаквам песенен ответ
във който като дъжд да се разпръсвам

рисувам те замислена в съня
а в утрото те срещам сред лъчите
на птиците тъгуваща мълвя
заплитам те безкраен във косите

живеем в настоящето така
две факли от магическа жарава
на времето сме стражи в синева
а любовта духа ни съхранява

побирам те във своите ръце
веднъж си камък друг път – водопада
усмивката на моето лице
усещането да съм вечно млада

различна съм но също вътре в мен
пулсира още старата надежда
от твоя дъх дъха ми озарен
по пътища вълшебни ме повежда

ще ни пресрещне с радост вечността
облечена във рокля от сияния
и всичко ще потъне в светлина
досбъднала мечти и разстояния

04.01.2017г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар