Powered By Blogger

сряда, 18 януари 2017 г.

В един живот на смелите обречен...







NOTE: Първо ни наваля снега. Сега ни застигна леда.  Важното е, че всеки  ден упорстваме и ходим до работа и обратно дори в тези тежки зимни условия. Доброто настроение не ни напуска. А желанието ни да се споделяме на света го отразяваме в едни такива забързани снимчици, които си правим в крачка.  :) Вече сме с мечти за пролетта.  Като гледам затрупаната от сняг природа по дългия ми ежедневен път и ме обхваща трепетно очакване. Мисля си за отлетелите на юг птици. Гнездата им ги очакват.  Надявам се, че от днес времето ще започне да тече по-бързо. Все пак е Атанасов ден. Нали имаше поверие, че това е първия ден в годината предвесник на лятото!!!  В нашата къща днес ще развалим коледно-новогодишната украса.


В един живот на смелите обречен...

Рисувам ангели в снега
Крилете си разперват и отлитат
Събират в шепи вятърни смеха
По пътища забравени се скитат

Танцуват с мен във зимното небе
С очите си творят вълшебства
Усещам се неистово добре
Една надежда топла ме пресреща

А вечер се прибирам у дома
До старата запалена камина
И в себе си заключила света
Се радвам че съм нечия любима

Очаквам да се върне пролетта
А с нея и орела горд и вечен
И всичко да потъне в светлина
В един живот на смелите обречен...

18.01.2017г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар