Powered By Blogger

събота, 7 януари 2017 г.

Обратно към изгубения Рай...






снимка 
Неизпратени писма до Теб във ФБ




Обратно към изгубения Рай...

сред степите в далечната земя
живее мойто тихо вдъхновение
след ветрове раздиплена вървя
и дишам във кристално единение
със облаците слънцето дъжда
с очите ми потънали в омая
в синхрон със теб неистова трептя
по звездната алея на безкрая
следите ми зоват една любов
забравена на милион години
копнежите по нея като стон
сред облаци косите ми са скрили
когато нощ настъпи все летя
и търся неизвестната посока
със нежността си огнена блестя
издигам се първична и висока
чертая знаци в тъмното небе
танцувам раздвоена във полята
тупти във мен вълшебното сърце
споделя с теб снега и тишината
обичам да разказвам до безкрай
за старите надежди и копнежи
обратно към изгубения Рай
да те отвеждат моите стремежи
ще ме достигнат твоите ръце
когато се превърнеш в птица
очаква ни любимото море
заключено в божествена зеница

03.01.2017г.
Елица



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар