Powered By Blogger

вторник, 31 януари 2017 г.

Тиха липса...




Тиха липса...

Почуква в мене тиха липса
Безмълвен вик от други времена
А после вятърът притихва
Във моята магична светлина

Далече си отдавна вече свикнах
Да дишам с теб по други правила
Наметната с безвремие се скитах
И те откривах пак и пак в дъжда

Обичана съм и не е студено
В кристалното ми огнено сърце
Усещане през векове спасено
И днес задвижва моите ръце

Аз все така към тебе ги протягам
Но знам не е възможно и боли
От своя дълг не мога да избягам
Вселената в душата ми шепти

Ще грея в тебе тихо отдалече
А теб ще чувствам пламенно във мен
За нещо повече е късно вече
На нови избори сме двама в плен

Но ще останем свързани за вечност
Две птици във красивото небе
Една щастлива слънчева безбрежност
Съдбата ни в безкрая ще зове

31.01.2017г.
Елица




*****



Няма коментари:

Публикуване на коментар