Powered By Blogger

сряда, 4 януари 2017 г.

Годината започна в светлина…





снимка
страничка Душа във ФБ



Годината започна в светлина…

натискам копчето Релакс
след празниците май съм уморена
разглеждам се във профил и в анфас
усещам се докрай пресътворена
усмивки имам много във запас
дарявам ги на близките си хора
на слънцето в невидимата власт
аз леко крача истинска и нова
една развръзка тихо ме зове
превръща ме във песен и във птица
във зимното неоново небе
щастливо грее моята зеница
годината започна в светлина
посипа по следите ми надежда
във моята далечна равнина
бездумен вятър звездно се оглежда

към теб ще продължавам да вървя
по белите пътеки на съдбата
и някой ден докрай ще се стопя
в кръвта ти като стон от тишината

03.01.2016г.
Елица




Няма коментари:

Публикуване на коментар