Powered By Blogger

неделя, 22 януари 2017 г.

Ще се върнем по стария път...





Ще се върнем по стария път...

Тихо е вътре във мен
Но усещам от теб светлината
Приютена в трептящия ден
Пак прегръщам без глас тишината

Скитам в старите думи с тъга
Любовта ти във тях се процежда
Но в реалното пак съм сама
Вятър зимен напред ме повежда

Не изпитвам за бъдното страх
Знам че следваш нозете ми боси
Аз надеждата в шепи прибрах
И прегърнах мечти светлокоси

Ще се върнем по стария път
На брега светлосин и безкраен
Птици огнени в бяло зовът
Сред простора кристално омаен

До скалата съм скрила любов
В амулетите пет да те пази
В този свят тъй далечен и нов
Ще сме в плен на вълшебни талази

Чака нашата древна земя
Да се слеем и дишаме с нея
Аз с душата си пак да летя
И във твойта усмивка да грея

22.01.2017г.
Елица




*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар