Powered By Blogger

вторник, 17 януари 2017 г.

Изречено на глас...




NOTE: Имам нужда от промяна. Дали ако го изрека на глас ще се случи реално?! Минаха много години. А уж бях изпратена там за малко. Сякаш някаква невидима сила ме държи привързана за онова място и се случват куп неща, които не ме пускат да си отида... Да се отдалеча... Свикнах с пътуването. Тежи ми само в зимния сезон, по тези заледени и навяти пътища. Обичам да гледам полетата. Ако уседна тези светлосенки разтоварващи окото ще ми липсват... Слънчогледите през лятото, житата, зеленото на тревите... Усещането за небе и високо. Но усещам, че просто назрява момента за промяна. За напускане на сигурното даващо топлинка и спокойствие място. Бог помагал на благотърпеливите. Уча се на търпение вече 14 години. Ден след ден стискам зъби и летя през сезоните, като родена в далечното комета. Винаги ще имам причина да се връщам назад. Там са корените на историята. Но е време да вървим и напред. Да счупя черупката, в която се барикадирах след раната отпреди 9 години, да залича проблемите продукт на обстоятелства, които ми се изясниха впоследствие и просто да си дам шанс. Тази година личното ми число е 9. За това число пише, че го чака генерална промяна. Дано... Толкова със споделянето. Просто имах нужда да го изрека на глас!

Ели 


***

Няма коментари:

Публикуване на коментар