Powered By Blogger

сряда, 10 май 2017 г.

Умората...




снимка
страничка „Ухание в мрака” във ФБ



Умората....

умората когато надделее
душата си заключвам зад врата
реката в мен оставям да ми пее
освобождавам всички сетива

прегръщам те със мислите вълшебни
а после се понасям във съня
мечтите ми магически нетленни
преначертават пътя ми в деня

почивам от житейските тегоби
за мъничко съм с теб сред синева
сърцето ми сред облаците броди
във звездна пълнолунна тишина

със утрото се връщам на Земята
и пак съм майка, стих и ангел-войн
търкулвам като камъче съдбата
зад ъгъла на десния завой

10.05.2017г.
Елица

NOTE: Нещо работя много. Изтощавам се неимоверно много, но знам че имам цел. И я следвам непоколебимо и пламенно. Вярвам в бъдещата позитивна развръзка. Начертах кръг и поставих извън него хората, които ме натоварват негативно. Изключих ги от съзнанието си и оставих всичко в ръцете на Висшата справедливост. В кръга останаха тези, към които изпитвам безусловна любов. Може би това са малките стъпки по пътя на прошката. Незнам. Времето ще покаже. Избягването на негативни мисли изисква целенасочен тренинг. Провеждам го, но продължавам да имам нужда от време и достигане на съзнанието до по-високи нива. Работата ми помага да се отдалеча от мислите за отминалите ситуации, които ми носят тъга и разочарование. Отново имам вяра, че мечтите са постижими, стига да работиш безотказно и целенасочено докато мечтаеш. Помага ми онова усещане в най-дълбокото за наличието на безусловната обич. Онова чувство, което не знае граници и лети само в най-високото. Онази част от мен, която усеща крилата и знае, че рано или късно ще си ги върне и недостижимото ще стане достижимо. В момента съм много много уморена. И ще спя. Само така се възстановявам. А утре продължавам да следвам плановете си. Вярвам, че Бог помага на благотърпеливите. Преминах през огромни изпитания. Ще преодолея още такива, защото знам че войнът вътре в мен няма да се откаже да преследва Истината и Доброто. А вярата в щастливата развръзка ще сбъдне Съдбата по възможно най-благоприятният начин!

Ели


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар