Powered By Blogger

четвъртък, 18 май 2017 г.

Повикай ме...




Повикай ме…

в лъчистите посоки на небето
аз още диря твоите следи
и всичко в мен от теб на заем взето
през времето неистово тупти

рисувам те вълшебен и далечен
бездумна птица с парещи криле
а пламъкът ти вятърен и вечен
гори със устрем в моето сърце

Повикай ме и тихо ще се сбъдна
сред утрото когато завали
със кротка нежност пак ще те прегърна
потъвайки във твоите очи

15.05.2017г.
Елица



NOTE:
На тези мисли ме наведе нещо прочетено при Елица Ангелова.
Повиците на душата не питат...
Летят през пространството и достигат адресатите си...
Отеквайки в дълбокото повикът резонира и връща смълчания отговор, за да просъществува едно обичане отвъд времето и пространството....

Eли

ps: И любимото DARE!


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар