Powered By Blogger

неделя, 28 май 2017 г.

През Май....




През май...

през май ме срещна другата душа
с която пазим звездното начало
почука в мене Феята – съдба
погледнах във вълшебно огледало

зададе ми невинен прост въпрос
застинах във среднощната омая
приех го като някакъв си гост
шега му пратих вятърна в безкрая

но после ме срази внезапен гръм
една любов със трясък се отключи
реката в мен потече като звън
нечаканото чудо ми се случи

измина много време от тогаз
разбрахме как все пак да сме щастливи
ключа за Рая скрихме вътре в нас
и продължихме в дните причудливи

дъхът му пази мойта светлина
докато крачим в свойте коловози
говори ми вълшебно с тишина
сънува ме с космични еднорози

не може никой да ни раздели
създадени сме заедно за вечност
ще се завърнем в нашите земи
когато ви научим на човечност

14.05.2017г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар