Powered By Blogger

събота, 27 май 2017 г.

Радост, Мога и Вино...



Радост, Мога и Вино...
(След дъжда)

Дъжда прочисти всичко във душата,
тъгата си зарових във пръстта,
отворих път за теб и светлината,
подирила докрайно радостта.

Цветята засадих и разцъфтяха,
в градината от облаци и смях,
а после към безкрая полетяха,
рисувайки далечен морски бряг.

Написах „Мога” с мисли на тревата,
бездумна пих  от чашата с винО,
със трепет ме прегърна тишината,
целуна ме по морното челО.

Застинах в тази приказна омая,
реших на враговете да простя,
ефирна се затичах пак към Рая,
с надеждата отново да блестя.

Спринтирайки почуках на вратата
на общата ни вятърна съдба,
превърна се във спомен тъмнината,
звездата ми в небесното изгря.

27.05.2017г.
Елица

NOTE:
Днес се отдадох на садене на цветя под дъжда. Беше прекрасно. Радвам се на цветенцата в саксиите все едно са ми дечица. Открих прекрасният начин да си почивам от напрегнатото ежедневие на работа. Купих си и още саксийки, цветни, носят радост. Следващата седмица ще си купя и още цветя – мушкати, сакъзчета, петуний, които ще засадя и така ще дооцветя градинката ни. Дъжда ми действа мотивиращо и пречистващо. Днес е и тъжен ден. Погребението на Владо и съпругата му, които загинаха в тежка катастрофа на 24.05. е днес. Тъжно ми е. Още един човек, който ми помогна много в тежките мигове, които преживях през март 2014-та си отиде. Работехме много хубаво по делата с него, беше добър човек,  добър професионалист, добър приятел за баща ми, за семейството ми. Ще ни липсва. Светъл да е пътят им с Емилия нагоре. Сърфирайки във фейсбук днес попаднах на една стара таблица за отговор на поставени въпроси, публикувана във Виртуалния ашрам на Соня Петрова. Зададох един въпрос, касаещ професионалното ми развитие. Отговор намерих в думите Радост, Мога и Вино. Просто това бяха трите думи, които първо видях в таблицата. Хареса ми тълкуванието им, което Соня е написала отдолу под таблицата.

РАДОСТ
Интуицията и логическият ум вървят ръка за ръка при Вас.
Човек, обърнат към духовното, с дълбоки познания в него. Това може да сте Вие. Може да станете такъв, или да сте на този път, към тази трансформация.
Помощ от духовен човек. Духовен учител, дошъл очаквано или неочаквано. Възможна е и помощ от силна и влиятелна личност.
Успешно обучение. Дълбоко лично осъзнаване.
Понякога може да значи женитба.
Обръщане към някаква религия.
(отрицателно значение: ако не успеете да внедрите в живота си интуицията и духовното – няма да имате успех, независимо за какво начинание или ситуация става дума).

МОГА
Намирате с лекота истината и имате способност да улучвате общия език с околните.
Необходима Ви е трезва преценка и вземане на обективни решения.
За целта – ползвайте нашироко общуването и посредничеството на други хора.
За да успеете, освен материалното, е крайно необходимо да включите и духовното в своя живот.
Възможно е да значи предстоящ договор – брачен, финансов и др.
Ще спечелите дело.
(отрицателно значение: ако не действате по съвест – може да бъдете измамени или подведени под съдебна отговорност; ако сте прекалено предубедени – може да не успеете; съдебни спорове може да се забавят или да не се решат благоприятно;)

ВИНО
Една от най-добрите карти!
Премахва отрицателните влияния на другите карти, ако е изтеглена в комбинация.
Подсилва добрите значения на съседните карти, ако е в комбинация.
Нов етап в живота.
Внезапен шанс, който трябва да се използва.
Успешна сделка или любов от пръв поглед.
Щастие, успех и изобилие.
Кармична предопределеност към добра промяна.
(отрицателно значение: почти няма такова; може да означава леко забавяне на хубавото, което ще се случи, но то ще се случи; нежелание за действие от Ваша страна – само това може да Ви забави;)

Крайният ми извод е, че трябва да продължа да се доверявам на интуицията си, да работя с желание и вяра последователно и всеотдайно, да трупам позитивни резултати и опит в областта, в която искам да се развивам, а подходящият момент за случване ще си дойде и всичко ще се подреди по възможно най-добрия начин за мен в професионално отношение, защото в личен план отдавна съм намерила спокойствието, хармонията и щастието с моите три момчета.

Ели


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар