Powered By Blogger

сряда, 17 май 2017 г.

Продължава в мен това обичане...






Продължава в мен това обичане...

продължава в мен това обичане
пулсира като атом във съня
духовното ми вечно скитане
при теб открива само топлина

надежда хвърлям горе във небесното
а после се завивам със дъжда
разказвам до безкрай за неизвестното
през времето замислена трептя

не ме достигат устните ти парещи
прегръщаш друга в ритъм със нощта
но мислите ти бели и изгарящи
подслон намират в моята душа

не сме виновни - стара е Голготата
един със друг да бъдем във синхрон
преражда ни неистово жаравата
на звездния магичен полутон

изпълнили раздиращо съдбата си
ще се завърнем в нашите земи
разтворили докрайно сетивата си
безсмъртния ни пламък ще лети

и все ще шепнем думи на Вселената
а в дните си ще бъдем по-добри
предречена отдавна е победата
на сбъднатите вятърни мечти

16.05.2017г.
Елица




*****

Послепис:
Тихо, тихо само слушай…..



*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар