Powered By Blogger

неделя, 21 май 2017 г.

През последния живот...




„See the light at me
Searching from many years... (OM TARE TUTTARE)
My spirit flies to you
Now I can see your soul... (OM TARE TUTTARE)
I dance with the wind
I'm flowing to your dream... (OM TARE TUTTARE)
You can lose your fear
You can change your life... (OM TARE TUTTARE)”



  
През последния живот...

летиме през последния живот
пречистени са всички стари рани
откривам в мен магичния пилот
и светове от слънцето огряни

а ти си част от моята душа
онази песен срещаща зората
посока си на общата съдба
размаха тъй вълшебен на крилата

вибрираш като бисерна река
и стъпките ми кротко пазиш в дните
помагаш ми със думи да шептя
през времето да сбъдвам с глас мечтите

обичаш да ме имаш във нощта
сред сънищата цветно сътворена
подобно облак в теб да се топя
в дъха ти като лъч да съм спасена

ще се пресрещнат нашите следи
и ще се слеят в общи коловози
една звезда отново ще блести
сподиряна от бели еднорози

21.05.2017г.
Елица



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар