Powered By Blogger

неделя, 21 май 2017 г.

Светлата рапира....




Светлата рапира...

                  (посветено на войника в мен)

аз помня още светлата рапира
с която защитавах светове
и моя смях – лечител за мнозина
сред тихите вълшебни ветрове

за враговете бях като прокоба
загиваха от моята ръка
дарявах ги с магическа отрова
приготвена в космичната тъга

летях сама тъй дълго във безкрая
преглъщайки сълзите си в нощта
а после отведнъж пресрещнах Рая
откри ме равновесната душа

прегърна ме и нежно заговори
за птиците морето и брега
зареяхме се в дивните простори
така далеч от всички във света

една любов за вечност споделихме
предречена от ярките звезди
от страховете с вяра се спасихме
надеждата заключихме с очи

измина много време оттогава
но вОйна още грее вътре в мен
възкръсвайки от общата жарава
ще прекрати наземния си плен

21.05.2017г.
Елица



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар