Powered By Blogger

петък, 12 май 2017 г.

Заключено в кръга от хвърлен камък…





Заключено в кръга от хвърлен камък…

не мога да забравя нежността
открита в твоите далечни думи
и срещата ни там – през пролетта
невидимият огън помежду ни

тече реката в моите очи
а тебе те усещам като птица
пак музиката тихичко звучи
заключена в небесната зеница

онази обич грее вътре в мен
припомня ми за Пето измерение
държи ни във невидимия плен
на старото космично единение

закриляна съм само вътре в теб
дъха ти пази моята вълшебност
съзирам те сред вятърен ответ
прегърнала първичната потребност

със мене си – изгряваш във зори
а вечер ме завиваш с тъмнината
прогонваш всички атомни мъгли
прозрачна е за двама тишината

така било е и ще продължи
така да бъде и отвъд Земята
да бъдат слети двете ни души
дарявайки на всички свободата

обичай ме и следвай моя глас
аз съм съдба звезда и буен пламък
спасението носим вътре в нас
заключено в кръга от хвърлен камък

11.05.2017г.
Елица


*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар