Powered By Blogger

петък, 19 май 2017 г.

Искам пак...




снимка
Музика и поезия за живота и любовта във ФБ



 
Искам пак…

искам пак да си тръгна оттук
да забравя за старите рани
да живея летежно напук
да са моите мисли разбрани

все чертая към бъдното път
и заровена в папките тлея
като звезден повтарящ се звук
през сезоните тичам и грея

любовта ми ме пази добра
съхранява във мене детето
със невидими светли крила
търся все като птица небето

ти пулсираш дълбоко във мен
със мълчание топлиш света ми
от безкрая си все озарен
като страж на ума и дъха ми

а съдбата се сбъдва и бди
над следите ни сипе копнежи
извървяното тихо блести
вече в плен сме на други стремежи

ще отворим вратата докрай
пак ни чака вълшебната вечност
припомни си, че в нашия Рай
се живее с билет за човечност

15.05.2017г.
Елица




Няма коментари:

Публикуване на коментар