Powered By Blogger

понеделник, 8 май 2017 г.

Понякога...




снимка
страничка Месечинка във ФБ




Понякога...

понякога се скривам в твоя свят
невидима се сгушвам в мисълта ти
усещам те в космичен необят
сърфирам като атом във кръвта ти

в такива мигове съм просто аз
едно момиче – страж сред ветровете
вестител на божествения глас
небесен ангел борещ страховете

от твойта сила черпя светлина
а после я превръщам във безвремие
с крилете си магически летя
чертая път – наричам го Спасение

усещаш ме но огнено мълчиш
душата ми прегърнал пак пулсираш
сред думите ми като свещ гориш
следите ми към бъдното намираш

далечни сме – живота е това
дори да няма път ний да вървиме
и всяка тежка каменна стена
със вярата си звездна да рушиме

ще ме достигнат твоите ръце
когато пак докоснем синевата
а общото ни пламенно сърце
изгрее като стон сред тишината

08.05.2017г.
Елица


*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар