Powered By Blogger

сряда, 12 септември 2018 г.

Невидим...





Невидим…

Аз имам потребност да бъда със теб,
частичка от мене е празна,
да бъда изслушана тихо, с ответ
в история силна и страстна.

Да скитаме боси под неми звезди,
да вливаш духа си във моя,
ти пак да ми шепнеш тъй както преди,
а аз да съм цялостно твоя.

Мечтая си в нощи да седна до теб,
във тъмната стая да грея,
и сънено просто да кажа „Привет,
дойдох аз със теб да попея“.

Да вкусиш от моята сложна съдба,
със вяра кръвта си да слеем,
а после щастливи над куп правила,
свободни в безкрай да се реем.

Но крача в реалност далече от теб,
изкупвам на другите грешки,
свободният избор ми беше отнет,
сега се дослучвам човешки,

а ти ме спасяваш във нощи и дни
с дихание пазиш света ми,
усещам у мене от тебе следи
и устни горящи плътта ми.

Запазва ме вечна едничка любов,
която безмълвен изпращаш,
в копнеж и стенание, в истина, в зов
невидим със мене се срастваш.

12.09.2018г.
Елица


*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар