Powered By Blogger

вторник, 4 септември 2018 г.

Вятърен дует...





Вятърен дует…

У мене все се скита радостта,
изпратена от тихите ти стъпки,
родена в междузвездна тишина,
от мислите ти атомни и дръзки.
Прегръщам я със длани, но боли,
пак липсата ти чувствам до премала,
от миналите истини горчи,
но въпреки това съм оцеляла.
А ти изпращаш нежност и копнеж,
сърцето ми с бездумие пронизваш,
у мен отеква глухия ехтеж
на времето, а ти го доизписваш.
И пак играем двама на любов -
смълчан си ти, а аз ти се разказвам,
по пътя ни измислено суров,
на птиците усмихната показвам
мечтите ни шептящи с топъл глас,
безбройните ни рани от борбите
и някъде в среднощен светъл час,
реки изпиват в пурпурно следите.

Оставаш в мен – подкова за късмет,
притихвам в теб – послание за вечност,
вълшебният ни вятърен дует,
се слива във небесната безбрежност.

04.09.2018г.
Елица



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар