Powered By Blogger

петък, 2 декември 2016 г.

Едно момиче страж със ветровете...




"Има само четири въпроса на този свят, които заслужават да бъдат зададени: Какво е свято? От какво е направен духът ни? За какво си заслужава да живееш? И за какво си заслужава да умреш? А отговорът на всички тях е един и същ – любовта."

Дон Жуан



снимка и цитат
Всяка жена – Една Вселена във ФБ





Едно момиче страж със ветровете...

      на Жоро

Посипват се от синьото звезди
Притихнала в ръцете ти заспивам
Душата ми в далечното лети
Със стари измерения се сливам

Отново съм магически пилот
Едно момиче страж със ветровете
През светове открила тихо брод
Следите ми попиват в бреговете

На нашата забравена земя
Вълшебно място скрито в светлината
Оставям в нея своите крила
А после се завръщам с тишината

Във утрото ме будиш със лъчи
От своите очи сияния
В дълбокото ми музика звучи
Преплетена с вълшебни разстояния

Накрая пак съм птица и небе
Наградата ти в земно единение
Сърцето ми – едно море
Е ключовото място за спасение

30.11.2016
Елица




Няма коментари:

Публикуване на коментар