Powered By Blogger

четвъртък, 29 декември 2016 г.

Отново любовта ще е закон…




снимка
Приятел в нужда се познава във ФБ




Отново любовта ще е закон…

трептят в косите ми звезди
във сребърно и бяло оцветени
душата ми в просторите лети
с мечтите ми към бъдно устремени

със пръстите си сея светлина
следите ми попиват във небето
в сакрална споделена тишина
трепти за теб неистово сърцето

по птиците ти пращам вест
че още съм вълшебното момиче
дослучена живея тихо в Днес
веднъж съм слънце друг път съм кокиче

у мене тлее твоя див копнеж
а сянката ми в теб се отразява
в космическия вихърен летеж
надеждата сред вятър оцелява

отново любовта ще е закон
запазващ равновесните устои
в магическия цветен полутон
ще се сберат вселенските завои

29.12.2016г.
Елица



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар