Powered By Blogger

петък, 2 декември 2016 г.

Накрая се превръщам в птица…





снимка
Червенокоса вещица щастлива във ФБ





Накрая се превръщам в птица…

подскочила достигам пак небето
със милион звездици във косите
щастливо е и грее в мен детето
ще се досбъднат зная аз мечтите

със вярата си мостове изграждам
по тях се скитам боса и прекрасна
по облаци послания изпращам
и все така опитвам да порасна

една любов ме пази съкровенна
превръща ме във огън и жарава
душата ми вълшебна и нетленна
във най-високото завинаги остава

във мойта длан копнежите си сбирам
раздиплям ги на изток във полята
пред трудностите никога не спирам
и следвам към безкрая светлината

накрая се превръщам в птица
с криле от вятър трепети и радост
на бъдното оставам жрица
до извора за вечна младост

01.12.2016г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар