Powered By Blogger

понеделник, 12 декември 2016 г.

Щастлива...



Много съм щастлива, защото днес получих една желана и чакана книга - поезията на Радосвета Аврамова (caribiana) "Някъде над покривите на града". Препоръчвам я горещо на всички любители на хубавата и романтична българска поезия. <3
От пост в бившия блог на Радосвета може да се ориентирате как да си поръчате
книгата, защото тя се разпространява само с поръчки по интернет и се печата                      при поръчка. Можете да намерите линк към блог-а и в блогрола ми                               "Вселенски интересности".

Ето нещо красиво от книгата (близко на душата ми):
 

Лимонада

Нощта събира в синия си куфар
лъчите на последните звезди.
Косите и са дълги до разсъмване.
В пет сутринта обича да мълчи.
Небето става някак непрогледно.
И само изтокът бледнее отдалеч.
Луната се усмихва за последно
на спящото индигово море.
А аз защо не спя не ми е ясно.
Броя мечтите си. На минус съм с една.
Сълзите ми са с единайсет повече.
Прекрасно!
Така ще мога дълго да валя...

Радосвета Аврамова
(caribiana)

пп: Благодаря на Вили за снимката! <3


Няма коментари:

Публикуване на коментар