Powered By Blogger

сряда, 14 декември 2016 г.

Предречено...





Предречено…

една солена обич ме изгаря
и тихо пари моите криле
а вярата в живота оцелява
по земните сакрални брегове

все още съм начупена звездица
небесен ангел разделен на две
нарекли са ме с името Елица
пазителка в безкрайното небе

а той е тайна скрита във сърцето
въздушен вихър изгрев и море
и щастието в минало отнето
от двете ми протегнати ръце

за него мисля в нощите и дните
но любовта у мен се разпиля
надеждата ми тлееща в мечтите
аз зная че за вечност ще спася

душата ми обвита от магия
разказва приказка от стари времена
тя няма да прости на тия –
съдбата ни облекли в тъмнина

заслушан в мен сънувай и обичай
във птица се превръщай и лети
на бъдното магически се вричай
и някой ден при мене се върни

отново ще сме огнени и боси
с разрошени от вятъра коси
със отговор на милион въпроси
безсмъртното във нас ще затрепти

а другите ще следват нашта диря
и пак ще греят светли в свобода
живота ни посоката намира
в космична споделена тишина

18.07.2016г.
14.12.2016г.
Елица


*****





Няма коментари:

Публикуване на коментар